LIVRAREA

Produsele comandate de dumneavoastra vor fi livrate direct la domiciliu prin curier rapid, in 24/48 de ore lucratoare din momentul expedierii comenzii. Tocmai de aceea, va rugam ca la inregistrare sa completati numele, CNP si adresele de facturare si livrare integral, inclusiv numar de telefon pentru confirmare.

ATENTIE! In cazul in care introduceti un numar de telefon gresit sau fals si nu vom putea sa va contactam, nu vom trimite coletul cu comanda dumneavoastra, pentru a evita returnarea lui daca nu va gaseste curierul.

In cazul in care nu ati completat toate aceste date la inregistrare, va rugam sa o faceti acum la sectiunea Contul meu unde aveti optiunile Date personale si Adrese.

Livrarea comenzilor se face prin firmele de curierat rapid GLS pentru National, si Fastius pentru Bucuresti. In acest caz, coletul soseste a doua zi de la expediere, dumneavoastra fiind instiintat prin mesaj telefonic, sms. Curierii nu fac livrari in zilele de sambata si duminica, in cazul in care un colet pleaca de la noi vinerea, el va fi livrat la dvs. in cursul zilei de luni.

Livrarea prin curier cu destinatia National se face la tarif fix oriunde pe teritoriul Romaniei, fara taxe suplimentare pentru kilometri aditionali, in limita a 2 kg/colet. Pentru colete care cantaresc peste 2 kg, taxa de livrare va fi comunicata Clientului dupa receptionarea comenzii, si se calculeaza conform tarifelor oferite de firma de curierat, respectiv 1 Leu/kilogram aditional. Vedeti mai jos tarifele pentru livrare.

Livrarea prin curier in Bucuresti se face la tarif fix pentru primele 2 kg, iar pentru coletele care depasesc 2 kg, taxa de livrare va fi comunicata Clientului dupa receptionarea comenzii, si se calculeaza conform tarifelor oferite de firma de curierat, respectiv 1 Leu/kilogram aditional.

Momentan nu facem livrari in afara Romaniei. Va rugam sa reveniti pentru informari viitoare asupra acestei posibilitati.
Va multumim pentru intelegere.


Important!

Va rugam sa verificati starea coletului la primire, iar in cazul in care constatati semne vizibile de distrugere, sa refuzati primirea coletului mentionand pe AWB acest motiv, "colet deteriorat", si sa ne anuntati si pe noi telefonic sau prin email. In astfel de cazuri, va garantam retrimiterea coletului in cel mai scurt timp. Din fericire, am avut extrem de putine cazuri de colete deteriorate in timpul transportului, dar cu toate acestea, au existat cateva cazuri, si le-am rezolvat de fiecare data, in beneficiul clientilor nostri.


TAXE LIVRARE

Tarifele de curierat, valabile pentru orice destinatie din Romania, fara taxe suplimentare pentru kilometri aditionali, si pentru Bucuresti, in limita a 2 kg:

Valoarea coletelor

Taxe CURIER RAPID

1 - 100 Lei

National - 18 Lei
0 - 2 kg

100 - 200 Lei

National - 14 Lei
0 - 2 kg

1 - 200 Lei

Bucuresti - 11 Lei
0 - 2 kg

> 200 Lei

GRATUIT orice destinatie
0 - 2 kg

Pentru coletele cu destinatie National care cantaresc peste 2 kg, taxa de livrare va fi comunicata Clientului dupa receptionarea comenzii, si se calculeaza conform tarifelor oferite de firma de curierat.

Pentru coletele cu destinatie Bucuresti care cantaresc peste 2 kg, taxa de livrare va fi comunicata Clientului dupa receptionarea comenzii, si se calculeaza conform tarifelor oferite de firma de curierat.

Transport gratuit pentru comenzi cu valoare de peste 200 Lei, oriunde in Romania, in limita a 2 kg. Pentru colete care cantaresc peste 2 kg platiti doar diferenta de greutate.


Returnarea produselor
Produsele se pot returna doar daca sunt sigilate, si daca nu au fost utilizate sau testate, deoarece fac parte din produsele care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena, odata ce au fost desigilate.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului, in conformitate cu dispozitiile OUG nr. 34/2014.
Conform OUG nr. 34/2014, produsele alimentare si cosmetice constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere. Chiar si in aceste conditii, armonianaturii.ro accepta returnarea acestor produse, in conditiile de mai jos.

Produsele pentru care nu se accepta returul sunt:
a) Produse desigilate.
b) Produsele alimentare care se deterioreaza usor, au termen de valabilitate scurt si sunt sensibile la temperatura, diferente de umiditate, etc. (de exemplu, laptisorul de matca) pentru care nu putem garanta depozitarea corecta din momentul in care s-a desfacut coletul, pana la termenul de retur.

In cazul in care intelegeti sa valorificati acest drept aveti urmatoarele obligatii:
- sa completati formularul "Retur produse" cu toate informatiile solicitate in acest formular, pe care il gasiti pe Site la sectiunea "Contul meu" / "Sesizari". Veti fi apoi contactat de un reprezentant al Site-ului pentru confirmarea returului.
- puteti utiliza si acest formular de retragere din contract, cu mentiunea ca acesta este doar un model si nu este obligatoriu.
- sa returnati produsul cumparat, sigilat, in starea in care v-a fost livrat. In colet se vor afla toate documentele primite initial.
- returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa Vanzatorului, in maxim 30 de zile calendaristice de la primirea comenzii.
- cheltuielile de transport vor fi achitate integral de catre dumneavoastra.
Suma platita initial va fi rambursata integral, in 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur, cu toate documentele solicitate.
ARMONIA PERPETUUM SRL va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. In acest sens va punem la dispozitie in sectiunea "Contul meu" / "Sesizari" mai multe formulare prin care ne puteti sesiza sau reclama problemele aparute cu privire la produse sau livrare, la care va vom raspunde in maxim 7 zile calendaristice.
In cazul in care rezolvarea pe cale amiabila nu este posibila se vor aplica prevederile legale romanesti.

Scroll